Thursday 10 January 2019

HIDUP LEBIH LAMA DENGAN VIVIX???

HIDUP LEBIH LAMA DENGAN VIVIX?
LAMBAT TUA DENGAN VIVIX?
HIDUP LEBIH SIHAT DENGAN VIVIX?
ADAKAH VIVIX INI UBAT AJAIB?
 
<<<Siapa yang berminat untuk panjangkan tempoh masa awet muda boleh baca info ini habis>>>
 
 
Seperti yang kita tau, tubuh badan manusia ni terbentuk dari organ2 badan. Dan organ badan ni terbentuk dari sel-sel.
 
Setiap sel mempunyai penjana kuasa atau mitokondria yg membekalkan tenaga kepada sel supaya sel boleh melakukan kerja seperti mengepam jantung, mengangkut darah ke seluruh badan, fungsi saraf, mencuci toksin, bernafas, mencerna makanan dan lain2 lagi.
 
Pernah dengar pasal radikal bebas? Radikal bebas ini berpunca dari pencemaran udara, makanan tidak sihat, dan gaya hidup yg tidak sihat.
 
Setiap hari sel badan kita diserang oleh berjuta2 radikal bebas, dan setiap hari juga berjuta sel badan manusia mati akibat serangan radikal bebas.
 
Perasan tidak dulu manusia hidup bebas dari pencemaran dan kurang terdedah dengan makanan pelik2, boleh hidup sampai beratus tahun? zaman sekarang hidup sampai 50,60 tahun pun bersyukur la nak.
 
Kenpa ramai manusia sekarang tededah dengan pelbagai jenis penyakit pelik? Kenapa jangka hayat manusia zaman sekarang semakin pendek?
 
Kaitkan semula dengan serangan radikal bebas yang menyebabkan kematian sel dan menjurus kepada kegagalan fungsi organ badan manusia.
 
Jadi, dalam kes ini, bagaimanakah Vivix boleh membantu meningkatkan tahap kualiti kesihatan manusia?
 
Ramuan vivix yang memanfaatkan resveratrol dan polifenol menjadikan vivix sangat kaya dengan antioksidan dan 10x ganda lebih hebat dari resveratrol sahaja.
 
Keupayaan antidoksidan ini mampu melindungi sel badan kita dari terus mati dengan cepat akibat serangan radikal bebas yang berterusan. Ramuan minuman botanikal vivix, ataupun polifenol dan resveratrol dalam vivix, boleh membantu sel menjana kuasa dengan lebih baik dan membenarkan organ kita bekerja dengan lebih baik lagi.
 
Ingat, sel yg sihat memberikan tubuh badan yg sihat. Badan sihat memberikan peluang kita untuk hidup lebih lama dan mengurangkan potensi penyakit kronik seperti sakit jantung, strok, masalah buah pinggang, kemandulan, kanser dan gout.
 
Ya, betul. Semua orang akan mati. Mati itu pasti. Tapi, sekurang2nya kita mampu memberikan yang terbaik dengan diri sendiri sepanjang hayat kita. Lebih berkualiti dan lebih ketenangan sekiranya mental, rohaniah dan fizikal tubuh badan kita sihat. :)
 
Boleh belek2 perkongsian perubahan possitif daripada pengguna2 Vivix dibawah:-
Minuman botanical ini juga membantu dalam mengawal paras kolestrol dalam badan. 

Ellagic Acid dalam ramuan minuman botanical ini mampu membantu untuk merencatkan sel tidak normal pada badan manusia.
 
Minuman botanical Vivix juga sesuai untuk warga emas. Memberikan tenaga, bermanfaat dalam kesihatan sendi dan mengawal paras gula dalam badan.
 
Badan rasa lebih ringan dan membantu dalam mengatasi masalah sakit2 lutut.
 
Perkongsian pengalaman dari pengguna Vivix yang mengalami masalah slip disc. 
 
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=4884a9a553568dcfc894cc2728b6b0dc
Klik icon diatas untuk pembelian Vivix.
 
 
 
 
Sekian.
With Luv,
Sis Bulan
0128137087


No comments:

Post a Comment