Saturday 8 July 2017

Peluang Business Dalam Shaklee - Built To Last

Utk newbies ataupun orang baru yang baru berkenalan dengan Shaklee, ini summary yang Cik Bulan buat bagi memudahkan kamu faham serba sedikit pasal Shaklee:-

KELEBIHAN MENJADI MEMBER/DISTRIBUTOR
1) Harga diskaun/member lebih murah
2) Bebas menghadiri kelas/health check/Konsultasi percuma dari certified nutritionust Shaklee
3) Informasi pantas melalui Shaklee Today Newsletter/website/shaklee2u.com selain support materials dari uplines
4) Peluang menjana EXTRA INCOME UNLIMITED

VALUE SHAKLEE
1) Shaklee merupakan syarikat nutrisi semulajadi no.#1 di Amerika Syarikat atau U.S. yang menjadi peneraju syarikar nutrisi semulajadi di U.S. yang mana semua produk Shaklee adalah SELAMAT. TERBUKTI. BERKESAN.
2) terbukti secara klinikal, dan tidak membuat testing keatas haiwan (sebab semua produk yang digunakan sumber semujadi diyakin dan tidak perlu animal testing)
3) Selain ujian klinikal dan sokongan sains, keberkesanan produk sahklee juga terbukti melalui LANDMARK STUDY. So kalau ada fitnah yg mengatakan produk Shaklee boleh merosakkan buah pinggang atau menyebabkan penyakit kronik, sila google LANDMARK STUDY dan tahulah anda jawapannya
4) Shaklee mengutamakan KESIHATAN kerana Shaklee berpendapat bahawa kesihatan yang baik adalah perkara yang paling berharga didunia. Malahan Shaklee telah melaburkan $300 juta dalam PENYELIDIKAN dan PEMBANGUNAN, pelaburan sebanyakak 100,000 UJIAN KUALITI, memiliki lebih 100 KERTAS SAINTIFIK, dan kulaitinya MELANGKAU ORGANIK / PIAWAIAN INDUSTRI.
5) semua harga mampu milik (belum ada produk Shaklee yang manusia tidak mampu beli), dan jauh lebih murah dan berbaloi berbanding dgn raw materials / bahan mentahnya yang jauh lebih mahal.
5) Semua produk Non GMO (no harmful chemical, no pesticides, no preservatives/sugar/colouring added)

SISTEM MLM DI SHAKLEE
kalau dengar saja MLM mesti kita fikir sistem tu makan duit atau tidak adil. FYI, sistem MLM dalam Shaklee BUKAN SISTEM PIRAMID. buktinya?
1) Tidak ada pembayaran yg berlaku kepada upline kalau rekrut member baru
2) Sangat adil. Kenapa? Sistem piramid MLM membiarkan yang diatas atau terdahulu akan terus jadi kaya,  malahan yang dibawah register ahli lambat akan terus dibawah walaupun struggle lebih daripada upline. Tetapi MLM Shaklee TIDAK BEGITU.
3) Dalam MLM Shaklee, tidak kiralah siapa upline kita, siapa yang terdahulu, kalau dia malas, dia tidak akan dapat apa2. Malahan kalau downline yang rajin dan usaha lebih, downline yang naik rank dulu. Adil kan? Pendek kata, siapa usaha lebih, dia dapat lebih.
4) Dalam Shaklee, ko buat lah sales banyak manapun, belum pernah lagi shaklee tidak bayar bonus / gaji ko. Disini, kita boleh buat sales unlimited, dan dapat gaji unlimited. Ko yang tentukan.
5) Tau lagi apa yg best? Strategy MLM di Shaklee adalah patented. Maksudnya tiada company lain boleh tiru. Exclusive gitu.

Kalau mau list down, macam2 lagilah yang best dgn Shaklee ni. Lagi best bila dikelilingi oleh org positive dan sentiasa mahukan perubahan kearah hidup lebih sihat, berkualiti, dan rajin menambah ilmu! Leader hebat2 sentiasa support biz partner dan bagi coaching percuma dgn partners.

Sign Up now dengan Cik Bulan 0128137087😊😊😊

Semoga bermanfaat.

With Luv,
Cik Bulan
0128137087

5 comments:

  1. Nak.joint..jom..
    Brbiz shaklee lh yg palig mudah sekali..yuran yg murah..dn kmi dishaklee sentiasa salingbntu mmbntu tidak.lokek ilmu...jom joiNt kumpln besar kami

    ReplyDelete
  2. Join sahaja bisnes shakee. Siapa usaha,dia yang dapat hasilnya. Tiada istilah upline goyang kaki.

    ReplyDelete
  3. begitu banyak kelebihan yang shaklee tawarkan..rugi kalau tidak rebut peluang yang ada

    ReplyDelete
  4. Sy sndri terjebak dgn bisnes shaklee adalah diseabkan produk dia yang mmg tiada tiruan .. Semu ori!! Lagi selmt & berkesan

    ReplyDelete
  5. Sy sndri terjebak dgn bisnes shaklee adalah diseabkan produk dia yang mmg tiada tiruan .. Semu ori!! Lagi selmt & berkesan

    ReplyDelete